maandag 1 september 2014

Hiep hiep hoera...Dutch Doobadoo 1 jaar!

Dutch Doobadoo bestaat vandaag 1 jaar en dat betekent natuurlijk tijd voor een feestje!!!!



 Aan al onze DT dames werd gevraagd wat ons favoriete product is om mee te werken en waarom. Nou daar moest ik echt een tijdje over nadenken maar dit is dan mijn antwoord:

"Een vraag die ook voor mij erg moeilijk is om te beantwoorden, want ik ben dol op alle mooie DDBD producten en werk met alles even graag. En we hebben ook een super gezellig en getalenteerd team waardoor je nog meer ideetjes opdoet met al het moois. Maar als ik dan echt moet kiezen ga ik toch voor de mooie Laser Paperart. Deze zijn zo fijntjes en ontzettend gedetailleerd. Dat krijg je met een stans echt niet voor elkaar. En ze maken je project echt af vind ik. Ik ben ook erg blij met de nieuwe Paperart voor de mannen, met snorren, brillen en hoeden, want om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds moeilijk om creaties voor mannen te maken. En nu wordt dat dus een stuk gemakkelijker! Vandaar ook deze flessenlabel creatie, met paperart, die ik gemaakt heb voor de 65e verjaardag van mijn vader deze maand. "



Gebruikte materialen zijn de Dutch Doobadoo Flessenhanger Label 470.713.005, de Cardboard Art Pijlen 472.309.002 en de Paper Art Snorren 472.950.002.
Andere gebruikte materialen zijn het vintage papier, de nieuwe labelstans en tekst stempel van Noor! design. Het vintage plaatje is van Pion.

Ga allemaal gauw kijken op het Dutch Doobadoo blog, want daar kun je de favorieten van mijn teammaatjes vinden en natuurlijk ook een leuke CANDY!!!


1 opmerking:

  1. Super gave label, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!