woensdag 17 december 2014

Winterse canvas




Het is zo heerlijk om met de mooie producten van Dutch Doobadoo te werken en ook voor winterse creaties zijn de producten ideaal. Zo heb ik deze keer een winterse canvas gemaakt. Het designpapier heb ik gewoon met de veelzijdige en super fijne nieuwe alleslijm vastgeplakt op mijn canvas. Ideaal!


En ook de steentjes mask stencil blijft geweldig en ik gebruik deze dan ook steeds met veel plezier in combinatie met onze structuurpasta. 


Van de mdf deurtjes en raampjes ben ik ook helemaal weg! Je kunt ze natuurlijk gewoon naturel houden, maar ook hierop geeft de structuurpasta een ontzettend leuk effect. En strooi gerust wat glitters in je natte pasta. Al het opgedroogd is geeft dit ook weer een top effect!


Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn canvas en zelf ook met deze mooie producten aan de slag gaan!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!