maandag 8 juni 2015

Kliederen met Kim



De meesten van jullie weten eigenlijk al wel dat ik dol ben op kliederen. De gesso en inkt zitten regelmatig tot achter mijn oren. Hihi! En nu onze winkel open is mogen jullie gezellig samen met mij komen kliederen!!!! De eerste keer 'Kliederen met Kim' is a.s. donderdag 11 juni en jullie mogen tussen 10u en 13u gezellig binnen wandelen en voor slechts €5,- ga je met een leuk project weer naar huis.


Wat we deze donderdag gaan maken is een bakje om je pennen of penselen in te zetten. En natuurlijk komen jullie er niet zonder vieze handen vanaf. Hihi! De bloem op het bakje gaan we ook zelf maken mbv de altijd mooie Noor! bloemenstanzen.


Verder ga ik nog niet teveel verklappen en hoop ik dat jullie gezellig bij mij komen kliederen!!! Dus zie ik jullie donderdag in onze gezellige winkel aan de Raadhuisstraat 8 in Waspik?!


Ik heb er in ieder geval al heel veel zin!

Liefs




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!