vrijdag 2 oktober 2015

Make and take bij MenH Hobbyshop 4 oktober


A.s. zondag 4 oktober is het weer open dag bij MenH Hobbyshop in Heerlen en ik mag hier weer een leuke make and take verzorgen. En het is altijd zo ontzettend bij Marianne, Hannie en Joep dat ik dit weer met heel veel plezier doe. 


Je mag dus bij mij aanschuiven tussen 10u en 16u om dit leuke doosje te maken. Het is het nieuwe doosje uit de oktober collectie van Dutch Doobadoo en ik heb het deze keer versierd met het Nordic winter papier van Marianne design en bloemen gemaakt met de leuke Hellebores stans col 1394.


Ik hoop dat jullie gezellig bij mij aanschuiven om dit toffe doosje en de mooie bloemetjes te maken.


Liefs,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!