woensdag 4 april 2012

Verjaardagskaartje voor mijn moeder

Verjaardagskaartje in vrolijke lente kleurtjes
-
Birthday card in lovely Spring colors
Geniet van elk moment
-
Enjoy every moment

Hè, hè, hier ben ik dan eindelijk weer. Het lijkt wel of ik in een spelletje ren je rot zit deze laatste weken. Zo druk en dus helaas weer weinig tijd gehad om te knutselen en te bloggen. Maar vandaag dan weer een kaartje om te laten zien. Dit kaartje had ik gemaakt voor mijn moeders verjaardag en ze belde me gisteren al op om te vragen waarom ik hem nog niet op mijn blog had gezet. Dus bij deze, hij staat er nu wel op mam! Hihi. Ik wilde graag een vrolijk kaartje maken in lente kleuren en ik weet dat mijn moeder deze kleuren erg mooi vind dus dat kwam mooi uit. Ik ben echt dol op dit mooie papier van My Minds Eye van het blokje Stella and Rose 'Mabel', maar helaas begint mijn blokje nu aardig leeg te worden. Het stempeltje is er weer een van Magnolia 'Rose Scent Tilda' en is weer ingekleurd met mijn copics. Verder heb ik van Magnolia de Doohickies stanzen Lovely Fence en Heart Swirl gebruikt. Het tekststempeltje is er eentje van Marianne Design. Het kant komt van de markt, de parelbrads van de Xenos en de bloemen komen overal en nergens vandaan. En het is op de foto niet te zien, maar op de bloemen heb ik gouden glimmermist gebruikt.

-

So I'm finally back. I feel like I'm running all the time because I'm so busy doing everything. Everything but crafting and blogging that is. But today I can finally show you a card again. It's the card I made for my mum's Birthday. I really wanted to make a happy card in Spring colors that my mom loves and so I used this lovely and bright paperpad by My Minds Eye 'Stella and Rose' Mabel. I've used the Magnolia stamp 'Rose Scent Tilda' and the Doohickie dies Lovely Fence and Heart Swirl. The flowers were misted with gold glimmermist but the camera did not pick that up so it does not show on these photos.

Challenges:

Liefs Kim

15 opmerkingen:

  1. Hallo Kim,
    Jeeeeetje.....ik kan me voorstellen dat je moeder dit SCHITTERENDE kaartje ook hier op je blog wil zien.....wat een MOOIE kleurencombinatie heb jij gebruikt en Tilda zo MOOI gekleurd ☺☺☺.
    Liefs Wilma
    Enneh.....ren je niet rot, maar maak rustig een nieuw kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een ontzettend mooi kaartje gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kim,
    Daar zal je moeder blij mee zijn geweest!! Nog gefeliciteerd!
    Wat heb je Tilda prachtig ingekleurd en wat een supermooie kleurencombinatie! T'is ook één van mijn favoriete papierblokjes hoor (ook helaas bijna op....).
    Toevallig had ik vandaag mijn kaartje met deze Tilda af. Ik heb ook oranje gebruikt maar dan met geel erbij. De stickles moeten even drogen en daarna fotootje maken en zet ik de kaart op m'n blog.
    Fijne avond!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Kim, wat een stunning kaart!!!!!! Ik ben er helemaal wauws van en wat een superkleuren! lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a gorgeous card. I love the image you've used and the colours are fabulous. Thanks for joining us this fortnight at Truly Scrumptious. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Kim, love the sweet image and beautiful colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn Kim om weer een kaartje van je te zien, en wat voor een, ik vind hem super.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another fabulous card Kim, so pretty. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HI sweetie, this is just gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty, Thanks so much for joining us at Just Magnolia this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie en hele vrolijke kaart voor je moeder! Mooie design en wat heb je Tilda geweldig gekleurd!! Ook leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fabulous card I love this one beautiful Tilda and the colours are gorgeous Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely gorgeous card! I love it! Thanks so much for sharing your talents with us at Papertake Weekly, and hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A wonderful creation - I like it. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fab card with pretty colours! Love the details on your card!
    Thanks for joining us at Anything Goes!
    Hugs Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!