woensdag 6 juni 2012

Fishing


Bedankt allemaal weer voor de lieve reacties op mijn vorige creatie. Zojuist kwam ik er achter dat ik bij Sweet Sketch Wednesday nummer 2 geworden ben in de top 3 met mijn Neveah kaartje. Super leuk!
Vandaag heb ik een abraham kaartje om te laten zien met digi van Mo Manning.
Ik hoop vanavond nog een kaartje te kunnen laten zien, maar nu eerst naar de zwemles met mijn oudste dochter.

-

Thanks to everyone who left such sweet comments on my previous creation. I just found out at  Sweet Sketch Wednesday that I made nr 2 in the top 3 with my Neveah card. Awesome!
Today I want to show you this card I made for when a man turns 50. I used the fishing digi by Mo Manning for this card.
I hope to be back tonight with another card but first I have to take my oldest daughter to her swimming class.

Challenge:
  • EKEF - Uitdaging 118 
  • CCT - Challenge 219

Liefs Kim

9 opmerkingen:

  1. Hoi Kim,

    Wat een mooie kaart. Ik hou erg van deze kleuren combo.

    Liefs,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    wat een leuke en toch stoere kaart en erg mooi van kleur!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave kaart hoor, vind je tassie hier onder ook tegek zeg xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en rustige kaart, echt geschikt voor een man.

    Leuk dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Kim, een superkaart zeg! Toevallig heb ik net ook deze stempel gekocht bij Mo's Digital Pencil om een vaderdagkaart mee te maken! Supermooi is die van jou! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, een échte mannenkaart!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superb card Kim, beautifully coloured and I eally love that stamp
    hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supermooie kaart Kim!
    hij is echt gaaf jòh!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!