dinsdag 23 oktober 2012

Violet Vintage


 Boekenlegger voor mezelf gemaakt
 'Take the time to dream every day'
 Glossy accents op haar bril

Na een heerlijke vakantie aan zee is het nu weer terug in het ritme. Natuurlijk heb ik mijn hobby spulletjes meegesleept op vakantie zodat ik nog wat kon freubelen. Helaas heb ik niet overal foto's van gemaakt, maar van deze creatie wel.
Het is een boekenlegger voor mezelf geworden. Deze gave digi is een nieuwe van Krista Smith genaamd Violet Vintage en zij is HIER te koop. 
Zo nu ga ik eerst weer eens met een kom thee proberen bij te lezen op jullie blogs. Fijne dag!

-

After an awesome holiday at sea it's now back to normal. Of course my craft supplies had to come with me ;-) . Unfortunately I haven't taken pictures of everything but I did on this creation.
It's a bookmark I made for myself using this awesome new digi by Krista Smith . She's called Violet Vintage and you can buy her HERE .
Now I'm off with my cup of tea to catch up on your blogs. Have a great day!




19 opmerkingen:

  1. Wowww, wat heb je dit mooi gemaakt Kim, ziet er super uit, lief afdrukje, prachtige kleuren !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze boekenlegger/kaart! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke boekenlegger Kim:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige boekenlegger Kim!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Kim,

    Ik dacht eerst: "die heeft haar kaart op een boek gelegd en zo de foto gemaakt". Tja, meteen zag ik dat je een boekenlegger hebt gemaakt. Wat een mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt en goed ingekleurd. De stempel is natuurlijk ook super leuk. Echt een leuk geheel. Dat je deze maar veel mag gebruiken, dan heb je tijd om te lezen.

    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi kim
    kan goed begrijpen dat je deze prachtige boekenlegger voor jezelf hebt gemaakt want het is een bjoetie geworden
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kim,

    Wat een leuke boekenlegger.
    Ik zou hem ook lekker zelf houden hoor ;-)

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige boekenlegger!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Kim,

    Wat een schitterende boekenlegger heb je gemaakt ik vind die digi stempel geweldig zij maak trouwens allemaal van die leuke stempels.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Kim wat heb je een schitterende boekenlegger gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er perfect uit Kim.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous tag, so lurve the image,

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Kim , dat heb je mooi gemaakt. En leuk he om eens een keer iets voor jezelf te maken .... Gave digi en mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Kim,

    Ik heb een verassing voor je op mijn blog voor jou kom je even kijken?

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww Kim ik dacht eerst dat ik een nieuwe Kim als volger had
    Wat zie jij er geweldig uit met je nieuwe kapsel meis, ik herkende je helemaal niet, maar ik dacht dit zijn kaartjes van mijn Kim in de site bar vandaar.
    Je boekenlegger is weer een juweeltje mijn allereerste boekenlegger naar het voorbeeld van jou boekenlegger werd ik eerste met Tinkerbell erop weet je het nog.
    Fijne dag nog liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Kim je boekenlegger is weer schitterend geworden,
    ik heb een Award voor je op mijn blog als je hem wil kom hem maar ophalen hij is je van harte gugunt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!