vrijdag 26 april 2013

Sister Act Card Challenge #4


Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn vorige creaties. Sorry dat jullie zo weinig van mij horen en dat ik jullie blogs niet kom bezoeken, maar ik heb weer erg veel gezondheidsproblemen. Ik hoop hier nu toch echt snel weer verandering in te brengen.
Deze creatie heb ik gemaakt met de geweldige sketch van Tiets die ze gemaakt heeft voor de uitdaging op haar geweldig leuke club Kaarten maken met Tiets . De mooie postzegels die erop zitten zijn speciaal gemaakt door Astrid . Het prachtige papier is van Maja Design ´Vintage Spring´ en de bloemen heb ik zelf gemaakt met de leuke Noor! bloemenstansjes. Een duidelijke video met uitleg voor het maken van de bloemen kun je HIER vinden. Het stempeltje is een rubber stempel van Saturated Canary genaamd ´Lilliana´
Verder is het natuurlijk al weer tijd voor een nieuwe ´Alles Mag´ challenge op het Sister Act Card Challenge blog dus doe gezellig mee!

-

Thank you all for your sweet comments on my previous creations. Sorry for not being able to visit your blogs but I've been experiencing a lot of health problems. Hope it will change for the better soon. 
The sketch I've used for this creation is by Tiets who made this for her awesome club Kaarten maken met Tiets . The beautiful vintage postage stamps are made by Astrid . The papers are by Maja Design 'Vintage Spring' and the flowers I made myself with the Noor! design floral flourishes dies. An easy tutorial on how to make the flowers can be found HERE . The image is a rubber stamp from Saturated Canary and is called 'Lilliana'.
And last but not least, there's a new 'Anything Goes' challenge on the Sister Act Card Challenge blog. So come on over and join in!


12 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Kim!!! Normaal vind ik de sketches van Tiets ontzettend vol en druk.... maar jij weet er een geweldig stijlvolle kaart mee te maken: chapeau!!! Prachtige kleurenkeuze en hele mooie embellishments!! De stempel heb je prachtig ingekleurd... kortom helemaal toppie je kaartje!!!
    Succes met de wedstrijd!!!
    Een heel fijn weekeinde gewenst.... hoop voor je dat je gezondsproblemen snel verdwijnen als sneeuw voor de zon...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    je kaart is heel bijzonder mooi en zeker met die gave postzegels nou wens je veel beterschap zodat alles voor jou weer snel normaal is!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Kim! Leuk met de vlinders, postzegels en de bloemen!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love Saturated Canary images - your card is so sweet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful! I love the shabby chic look.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Kim, ik vind hem prachtig. Heel veel sterkte met je gezondheid, ik hoop dat je je snel weer wat beterder gaat voelen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card. I love the vintage feel to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful. Loving the distressed edges abd colours.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stempel Kim en wat super ingekleurd. Veel dingen erom heen. Op mijn gemak zitten bekijken. Heel creatief. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!