donderdag 20 juni 2013

Patches the Fairy


Hier ben ik dan weer en deze keer met een schoolagenda voor het nieuwe schooljaar. Eind volgende week krijgen mijn meiden vakantie en er moeten natuurlijk wel eventjes cadeautjes gemaakt worden voor de juffen. Dit is de eerste die ik gemaakt heb. De super gave digi is weer van de zeer getalenteerde Krista Smith en ze is binnenkort ook in haar shop te vinden. Krista heeft deze digi speciaal voor de gezellige club Kaarten maken met Tiets gemaakt.
Dit is tevens mijn DT bijdrage voor de nieuwe challenge van het Sister Act Card Challenge Blog

-

I'm back with this calender for the new school year. At the end of next week the summer holiday finally starts for my girls and so I have to make gifts for the teachers. The awesome digital image is by the amazingly talented Krista Smith and can be found in her shop soon. Krista created this digi for the Kaarten maken met Tiets club. 
This is also my DT creation for the new Sister Act Card Challenge Blog challenge.




7 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!