vrijdag 30 augustus 2013

Tilda bookcard



Vandaag heb ik deze boekkaart om aan jullie te tonen. De tutorial voor het maken van een boekkaart is te vinden op het blog van Wenche en is erg leuk om te maken. De grote roos heb ik zelf gemaakt met behulp van de Noor! design bloemen mallen en de geweldige video tutorials van Leonie die op you tube te vinden is onder de naam MyPassionForPaper . Het achtergrond papier heb ik zelf gemaakt met behulp van de mooie Grunge Swirl #9 stempel van Unique Hobby Products en Pumice Stone distress inkt van Ranger. Verder heb ik gebruikt gemaakt van: Summer Wedding Tilda van Magnolia, Magnolia doohickey stanzen So Wrapped Lovely en Heartswirl, vlinders van Unique Hobby Products, vlinderbedel, parels, bloemen, kant en lint en de Tim Holtz letter stans Vintage Market. Tilda heb ik weer gekleurd met mijn copics.
-
I made this bookcard with the help of the lovely tutorial by Wenche. The big rose flower is handmade with the help of the Noor! design floral dies and the awesome video tutorials by Leonie who's you tube name is MyPassionForPaper. I made the designpaper myself with the beautiful Grunge Swirl #9 by Unique Hobby Products and some Pumice Stone distress ink by Ranger. Other items I've used are: Summer Wedding Tilda stamp by Magnolia, Magnolia Doohickey dies So Wrapped Lovely and Heartswirl, butterflies by Unique Hobby Products, butterfly charm, pearls, flowers, ribbon and lace and the Tim Holtz VIntage Market alphabet die. I've colored Tilda with my copics.


Challenges:
Tilda's Town -#68 Anything Goes
MDUC- #211 Tic Tac Toe (pearls, dies, lace)

10 opmerkingen:

  1. Hoi Kim, wat een supermooie bookcard heb je gemaakt! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Mooie boekkaart Kim! Leuke kleurencombi.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so so beautiful
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kim, ik vind dit echt zo mooi, zo knap ingekleurd en afgewerkt!

    Fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so gorgeous, love the colors
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful - I really need to make a card with a Tilda stamp! You have inspired me :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!