dinsdag 1 april 2014

Reader drawer box






Vandaag is mijn moeder jarig, en nee dat is geen grap, dus voor haar heb ik natuurlijk ook een creatie gemaakt. Ik had voor haar een boek gekocht dat ze erg graag wilde hebben en nou leek het me wel leuk om de creatie daar omheen te maken. Zodoende is het deze ladekaart geworden waar het boek dus precies in past. De super leuke digi van Saturated Canary genaamd Reader vond ik hiervoor dan ook erg toepasselijk.
-
Today is my mother's Birthday and of course I had to make her something special. I bought her a book she really wanted to have and decided to incorporate it in my creation. And so I made her this drawer box. On it I used the cute Reader digital stamp by Saturated Canary

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemorgen kim
    als eerste van harte gefeliciteerd met je moeder en je creatie is zo mooi, iets om naar te blijven kijken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatjes ben helemaal vlindertjes gek toppie ...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!