woensdag 23 juli 2014

Poodle Skirt Ellie




Christine van de Papernest Dolls heeft mij gevraagd om gast designer te zijn en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik heb voor deze creatie gebruik gemaakt van de stempel Poodle Skirt Ellie en deze heb ik ingekleurd met l'aquarelle van Sennelier. Ook heb ik natuurlijk enkele mooie Dutch Doobadoo producten gebruikt zoals de Shape Art Square 470.713.100, de Cardboard kroontjes 472.309.004 en de mooie gedetailleerde Paper Art blaadjes 472.948.002 .
Verder heb ik gebruik gemaakt van Maja Design papier 'Coffee in the Arbour', bloemen en enkele mooie Noor! design stanzen zoals de ronde vlinderstans en de hekjesstans.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kim,

    Wat heb je dat super mooi gedaan... mijn complimenten...

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Kim!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!