woensdag 29 oktober 2014

Herfstdroom


Ik ben echt dol op de gave nieuwe Paddestoel Shape Art! Zo ontzettend leuk om een herfstcreatie mee te maken. En dat heb ik er dus ook van gemaakt, een herfstige droom wereld.
 En ook hier heb ik weer gebruik gemaakt van het mdf  'afval' wat we mee hebben gekregen op de DT dag en wat ideaal is om te gebruiken als ondergrond. De paddestoel heb ik twee keer uitgetekend met een klein flapje aan de onderkant. Zo ontstaat een stevige bodem om je paddestoel los te laten staan. Aan de bovenkant plak je de beide paddestoelhelften dan vast en je staande paddestoel is klaar. En dan komt natuurlijk het leukste, nl het versieren en aankleden van je creatie.
 Zo heb ik met behulp van onze structuurpasta en de gave Bubbles Mask Stencil de witte stippen gemaakt op het designpapier. Dit was een ideetje van teammaatje Jenine Siemerink en ik vind het echt een top idee van haar. Dit ga ik zeker zo blijven doen!
 En het duurde een tijdje voordat ik eindelijk gekozen had welke van de geweldige Woord Art Label teksten ik wilde gaan gebruiken, want ze zijn eigenlijk allemaal super. Maar bij deze wereld met herfstige elfjes vond ik het woord 'Droom' toch wel het meest toepasselijk.
 Owww en die geweldige nieuwe kraft blaadjes zijn ook helemaal super! Ze zijn perfect om je creatie net dat extra's mee te geven. Om het af te maken heb ik natuurlijk ook weer wat herfstig decoratie materiaal gebruikt. (Tip: rond deze tijd kun je in de tuincentra heel veel leuk decoratie materiaal vinden)

De geweldig mooie elfjes stempels zijn van Kraftin Kimmie en ik heb deze voor de verandering weer een ingekleurd met mijn copics.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer wat nieuwe inspiratie gegeven heb.






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Hallo Kim,

    Wat een gave creatie heb je hier weer van weten te maken ziet er heel mooi uit je creatie hier onder met de huisjes en de kerstboompjes vind ik ook helemaal super!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kim,

    Ik heb je gevonden!!! Goed van mij hé, dat ik Kim zeg. Hihihi.
    Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Erg mooi zo met de extra stippen erop en prachtig ingekleurd. vond het ook erg gezellig, zo op de beurs vandaag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!