vrijdag 13 februari 2015

Sneeuwman

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ik gemaakt heb met de leuke card art Sneeuwman. Ook dit is weer een erg fijne mal en je hebt niet veel nodig om er iets leuks van te maken.


Om de sneeuwman te laten staan heb ik er een easelkaartje van gemaakt. En met gebruik van wat karton, de mal en wat wiebeloogjes kom je al een heel eind. Voor de bontrandjes op de hoed en de wantjes heb ik wat structuurpasta met glitters gebruikt.


De bloem houd de sneeuwman netjes overeind zodat je deze gemakkelijk ergens weg kunt zetten.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb mogen geven.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!