maandag 8 februari 2016

Do 11 jaar


Alaaf!!!! Vandaag is het al weer 11 jaar geleden dat mijn dochter Do geboren werd. Toen was het ook Carnaval en als echte Brabantse had ik tijdens het opvangen van de weëen de lokale carnavals zender op de achtergrond aan staan. En nu zijn we dus al weer 11 jaar verder en is het weer Carnaval dus dat betekend vandaag dubbel feest, want mijn carnavalskindje is dol op carnaval vieren! 


Natuurlijk komt er ook nog een kinderfeestje aan en daar heb ik deze gezellige uitnodigingen voor gemaakt. Lekker een beetje stoer met de toffe 'all star high top' schoen stans van MFT, want Do is een stoere meid! En ook deze uitnodigingen heb ik weer gemaakt in heerlijke pastel kleurtjes. Kom maar op met het voorjaar!!


Wij gaan hier verder feesten en wensen iedereen een super fijne dag!!!


Liefs

Kim


4 opmerkingen:

  1. Alaaaafff, wat zijn ze gaaaff, hihi ik kon het niet laten Kim. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Je hebt me ook weten te inspireren, ik heb deze stans ook maar nog niet gebruikt *bloos*. Nu ik jouw gave kaarten zag kreeg ik een idee. Fijne verjaardag nog en als je carnaval gaat vieren pas op dat je niet weg waait :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kim,

    gefeliciteerd met je dochter wat heb je super leuke kaarten gemaakt past wel bij tiener meisjes veel plezier met de carnaval!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    wat zal je dochter blij zijn met zo leuke stoere uitnodiging alvast gefeliciteerd met je kanjer en veel plezier
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!