donderdag 25 augustus 2016

Gietertje


Er komt eind deze week weer een super gave nieuwe Dutch Doobadoo collectie uit en ik ben één van de bofkonten die hiermee al weer aan de slag mocht. Vooral de card art mal 470.713.614 van het gietertje vind ik geweldig en ik wist dus al gauw dat ik hiermee als eerste aan de slag wilde gaan! En dit is dan mijn creatie ermee.


Super schattig toch?! Ik ben er echt helemaal weg van en deze mal zal ik dan ook zeker nog veel vaker gaan gebruiken! De tekstlabel is overigens ook van Dutch Doobadoo, maar wel al weer uit een oudere collectie. Ook deze labels blijven leuk om te gebruiken!


Het gebruikte papier is van Maja design 'Summertime', de blaadjes heb ik gemaakt met een mooie stans van Creative Expressions en het vlindertje is van een wat ouder stansje van Noor. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van wat kant en klare bloemen en een bedeltje van een vlindertje. De witte effecten heb ik gegeven door wat witte gesso van Dutch Doobadoo aan te brengen met een klein kwastje en voor het lijmen heb ik natuurlijk de super fijne alleslijm gebruikt.

Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag toe!!!

Liefs Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!