woensdag 23 november 2016

Hartje onder de riem


In mijn omgeving zijn een aantal mensen die wel een 'hart onder de riem' kunnen gebruiken en voor hen heb ik deze hartjes gemaakt. De hartjes zijn van Dutch Doobadoo mdf 460.440.321 en eigenlijk bedoeld als mini album. Maar toen ik deze hartjes zag wist ik gelijk dat ik er losse hangertjes van ging maken ipv een mini album. Zo kon ik namelijk 5 mensen blij maken/opbeuren met een, met liefde gemaakt, hartje.


Ik ben begonnen met het wit maken van de achterkanten en zijkanten met witte gesso en heb daarna de hartjes omgetrokken op het mooie maja designpapier en vervolgens uitgeknipt en opgeplakt met de Dutch Doobadoo alleslijm. Daarna heb ik ze afgewerkt met wat paperart vlindertjes, bloemen, takjes en een 'dikke kus'.

De hartjes zijn inmiddels allemaal goed ontvangen en ik ben blij dat ik op deze manier heb kunnen laten weten dat ik aan deze lieve mensen denk.

Liefs Kim


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!