zaterdag 6 februari 2016

Een boekje vol liefde...


Vandaag mocht ik bij Doe@ding in Spijkenisse weer gezellig een workshop verzorgen op de surprise workshopdag. Op deze dag geven we met vier dames workshops en hierbij weet je vooraf niet wat je allemaal gaat maken. Dat zie je pas op de dag zelf. En het leuke is dat wij als workshop dames ook van elkaar niet weten wat we gaan maken voordat we elkaar zien op deze dag. Het thema deze keer was 'Valentijn' en ik heb hiervoor een leuk geschenkboekje gemaakt. 


Het patroon voor dit doosje/boekje heb ik zelf gemaakt en voor iedere deelnemer had ik de werkbeschrijving uitgewerkt zodat ze deze thuis ook nog een keer kunnen maken.


Ik heb weer enorm genoten en de dames waren allemaal weer erg enthousiast! Dus ik zeg op naar de volgende surprise workshopdag op zaterdag 14 mei! Ik heb er al weer zin in!!!!!


Liefs

Kim


3 opmerkingen:

  1. Nogmaals bedankt voor vandaag. Ik vond het een erg leuk project. ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig boekje geworden en ik ga het met de handige beschrijving zeker nog eens maken.. dankjewel Kim en tot de volgende keer..
    Groetjes Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!