zondag 28 februari 2016

Live your dream with passion


Ik vind de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo weer helemaal top en vandaag ben ik dan ook aan de slag gegaan met het leuke envelopje met label. Deze heb ik eerst getekend en geknipt uit kraft karton en daarna heb ik de designpapier delen gedaan. 


Het designpapier dat ik gebruikt heb voor deze creatie is weer van de 'Easter greetings' lijn van Pion. Daar zit ook een vel tussen met randjes en vlindertjes dus de vlindertjes heb ik hieruit geknipt en versierd met wat pareltjes en de Wink of Stella clear glitter brush. De takjes en blaadjes zijn gemaakt met behulp van Creative Expressions stansen en de bloem heb ik geponsd en vervolgens opgebold. De mooie doily is een stans van Prima Marketing genaamd 'Parisian Lace'....ja ik b;lijf in het thema Parijs...hihihi...


Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van een stickerboekje van Tim Holtz genaamd 'Small Talk'. Hier zitten leuke tekstjes in en deze kun je onderling ook leuk combineren. Zo heb ik dus ook deze tekst samengesteld 'Live your dream with passion and go where your heart takes you'. Dat vind ik zelf wel een hele mooie quote! 

Zo dat was het weer voor nu. Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs
Kim


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!