zondag 24 april 2016

Dutch Doobadoo label


In het weekend neem ik graag even wat extra de tijd om te knutselen. Dat is echt even heerlijke ontspanning na een lange en drukke week op het werk. En als je dan alvast aan de slag mag met de nieuwe Dutch Doobadoo collectie de eind deze week in de winkels komt is dat echt dubbel genieten!!


De 'label eurolock' is één van die toffe nieuwe Dutch Doobadoo projecten en hiermee ben ik dus vast lekker aan de slag gegaan!



Ik heb de buitenste vorm eerst uitgetekend op een stuk kraft karton en vervolgens uitgeknipt. Daarna heb ik twee maatjes kleiner getekend op paars karton en op het prachtige Pion designpapier en heb ik ze met foamtape iets verhoogd opgeplakt. De randjes heb ik beïnkt en ook nog aangezet met wat Dutch Doobadoo gesso.


Daarna weer een leuke Stamping Bella stempel erop gedaan samen met wat bloemen, takjes en een vlinder. Helaas weer niet op de foto te zien, maar ook deze keer heb ik de bloemen weer een mooie glanslaag gegeven met de toffe Wink of Stella clear. Door de opening heb ik nog een stukje jute gedaan, want dat vond ik wel een mooie combinatie.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb mogen geven en ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondagavond!!

Liefs Kim



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!