zondag 17 april 2016

Edna blows you a kiss...


Wat is de nieuwe mdf hanger van Dutch Doobadoo toch weer ontzettend gaaf!!! Ik ben er vandaag heerlijk mee aan de slag gegaan en heb er deze creatie mee gemaakt!


Qua papier heb ik het prachtige nieuwe Pion papier genomen van de 'Scent of lavender' lijn. De mdf vormen heb ik eerst op het papier omgetrokken en daarna heb ik het papier op de juiste maat geknipt en met de super fijne Dutch Doobadoo alleslijm vastgeplakt.


De randjes van het mdf heb ik vervolgens aangezet met wat witte gesso (ook van Dutch Doobadoo) en daarna heb ik eerst de basisvorm in elkaar gezet.


En dan is het nog een kwestie van versieren. Met een leuke stempel van Stamping Bella genaamd 'Edna blows a kiss' en natuurlijk ook nog een hoop vrolijke voorjaarsbloemen. 


 De bloemen heb ik helemaal 'af' gemaakt met een strass steentje in het midden en een mooi glimmend laagje met de Wink of Stella clear. Helaas kun je dat op de foto's niet zien, maar in het echt glinstert het je tegemoet.


Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!!!

Liefs
Kim


2 opmerkingen:

  1. Superleuk Kim!! Wat is de MDF hanger leuk en het papier is zooo mooi! Je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!