zaterdag 9 april 2016

Friends


Wat is de pop up mal van Dutch Doobadoo toch geweldig leuk zeg! Ik heb er dan ook weer een heerlijk voorjaarskaartje mee gemaakt!



Qua designpapier heb ik weer gekozen voor het mooie Studio Light papier van de 'Sweet Romance' lijn. En uit 1 vel A4 haal je gewoon de delen voor de kaart en hou je nog genoeg over om leuke bloemetjes en vlinders uit te stansen of ponsen!


Dit lieve stempeltje van Stamping Bella vond ik wel weer zo ontzettend schattig en helemaal passen bij dit kaartje. Natuurlijk heb ik weer gestempeld met versamark en witte embossingpoeder en heb ik mijn bloemen en vlinders voorzien van een prachtige glanslaag met de super toffe Wink of Stella marker.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn creatie! Fijn weekend!!

Liefs Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!